Berichtgeving over het coronavirus en online trainingen

Vanwege de coronacrisis verzorgen wij momenteel helaas geen trainingen op locatie, maar je kunt wel nieuwe online trainingen bij ons volgen. Interesse? Kijk dan hier: https://www.nationalebakkerijacademie.nl/opleidingen/online-sessies-ervaren-leren-en-vragen-442/

Namens de NBA willen we iedereen veel gezondheid en succes wensen.

Verkoop, Ambacht

Gastvrijheid

Startdatum in overleg | Incompany

Hoe geeft jij je klanten het ‘wow’- gevoel als ze in de winkel komen? Hoe maak je van een klant een gast, een ambassadeur van je bedrijf? Wanneer heb je als verkoopmedewerker de ‘gunfactor’?

Inhoud
De Nationale Bakkerij Academie biedt voor iedere ervaren verkoopmedewerker een waardevolle verdiepingstraining aan: de training ‘Gastvrijheid’. Kennis van verkoop, kennis van klanttypes en het beheersen van de juiste verkoopvaardigheden is een must om deze training te kunnen volgen. In twee losse dagdelen verken je het thema gastvrijheid en leer je hoe je daar zelf invulling aan kunt geven in het eigen bedrijf. Hoe zorg je voor een ‘wow’-gevoel bij de klanten? Hoe krijg je de gun-factor? Hoe zet je net dat stapje extra waardoor mensen positief verrast worden en terug blijven komen? Hoe maak je van een klant een gast? Moet je dan gratis producten weggeven? Of moet je met iedere bezoeker een praatje maken over het weer? Of gaat het daar nou juist net niet om?

Werkwijze
Gastvrijheid is maatwerk, dus het is aan jullie om bij iedere bezoeker opnieuw in te spelen op dat wat nodig is. Daar gaan we mee aan de slag. We inspireren elkaaren natuurlijk bespreken voorbeelden uit de praktijk. Maar je zal vooral aangemoedigd worden om out of the box te kijken naar hoe je een nóg persoonlijker gastvrouw of gastheer in de winkel kunt zijn. In de periode tussen de trainingsdagen experimenteer je direct met dat wat geleerd is. Je zult verrast zijn over de positieve reacties van de klanten. En natuurlijk ook over de indirecte invloed daarvan op de verkoopresultaten. Je gaat ervaren hoeveel voldoening het geeft om vanuit echt contact je functie te vervullen.

Verwacht geen standaardtraining: gastvrijheid laat zich niet in regels vangen, maar in een gevoel. En juist in deze tijd van steeds meer ‘online’ en steeds minder ‘echt’ contact is precies dat gevoel van verbinding nodig om concurrentievoordeel te halen en te behouden. Een out of the box training voor ervaren winkelmedewerkers die er klaar voor zijn om de gunfactor van hun klanten te verdienen.

Doelgroep
Ondernemers/ervaren winkelmedewerkers.

Duur
De training bestaat uit twee dagdelen.

Uitvoering
Groepstrainingen worden bij voorkeur in het bedrijf uitgevoerd.

Kosten
Op deze training zit subsidie van het Sociaal Fonds Bakkersbedrijf.
De training kost € 2.450, - per groep, na aftrek van de subsidie Sociaal Fonds Bakkersbedrijf betaal je
€ 1.347,50 per groep, exclusief BTW.

Startdatum
De startdatum is in overleg met het bedrijf.

Certificaat
Aan het eind van de training ontvangt iedere deelnemer een door de branche erkend NBA certificaat.

Vragen
Voor vragen over deze training kun je contact opnemen met één van onze accountmanagers:

André Wijnhorst a.wijnhorst@nba-opleiding.nl of 06-50 898 946
Jasper van Dongeren j.van.dongeren@nba-opleiding.nl of 06-50 580 453

Gastvrijheid


Voor Verkoopmedewerkers, Ambachtelijke bakkers
2 dagdelen
Startdatum in overleg


Incompany

€ 1.347,50

Misschien ook interessant voor jou:

Ambacht, Industrie

Praktijkbegeleider

Voor data klik door naar informatie

Wil je werken aan de toekomst van het bakkersvak? Wil je dat doen door leerlingen op te leiden?

Industrie, Ambacht

Kwaliteitsmanagement

Startdatum in overleg

De training kwaliteitsmanagement helpt je bij het structureren van het proces dat voorafgaat aan het eindproduct.

Verkoop, Industrie, Ambacht

Leidinggeven op de werkvloer

9 september 2020

Is leidinggeven in jullie bedrijf ook zo belangrijk? Wil jij je medewerkers inspireren en motiveren?

< Je bent bij 1 van >

Incompany en maatwerk

Zijn er binnen jouw organisatie
meerdere medewerkers met
ongeveer dezelfde leervraag? Een
incompany groepstraining is de
ideale optie.

customer service