Wil je werken aan de toekomst van het bakkersvak? Wil je dat doen door leerlingen op te leiden?
Wil jij je verkoopteam inspireren en beter inzetten? Wil je meer rendement?
De training kwaliteitsmanagement helpt je bij het structureren van het proces dat voorafgaat aan het eindproduct.
Is leidinggeven in jullie bedrijf ook zo belangrijk? Wil je medewerkers inspireren en motiveren?
Wat voor leidinggevende ben jij? Bereik jij, samen met je team, de doelen die gesteld zijn?
Zijn jullie verkoopmedewerkers de adviseurs van je klanten? Weten zij voldoende van jullie producten?
Zijn jouw verkoopmedewerkers de verkoophelden van je winkel? Wil jij de klanttevredenheid verhogen?
Wil je graag dat medewerkers werken volgens de regels die zijn gesteld in de hygienecode voor de bakkerij?
Kunnen jullie medewerkers de kwaliteit van brood beoordelen?
Wil je meer weten over grondstoffen, kneden, rijzen, bakken, structuur en smaak? Wil je jezelf ontwikkelen?
Deelnemers gaan actief aan de slag met het verbeteren van de kwaliteit en de resultaten in de bakkerij.
De vervolgtraining operator is voor (aankomende) ploegchefs, teamleiders en allround operators in de industriële bakkerij.
Van winkelbegeleiders wordt veel gevraagd. Leidinggeven aan teams, kijken naar de uitstraling van de winkels en...
Ben je net een nieuwe bakkerij gestart of je hebt inmiddels een bedrijf overgenomen?
De ontwikkeling van bijzonder brood met desem en/ of oude granen neemt een enorme vaart. Ook in jullie bakkerij?
Beoordeling van praktijkexamens vraagt kennis van beoordelen, een objectieve blik en juiste communicatie.
Meer kennis voor snij- en inpakkers over kwaliteit, over het wegwerken van verlies en over het snijden en inpakken?
Klanten zijn de gasten van de bakkerij en willen ook graag zo behandeld worden. Hoe doen jullie medewerkers dit?
Om assessor te blijven is het verplicht om 1x per 2 jaar een ontwikkelbijeenkomst bij te wonen.
Om assessor te blijven is er de verplichting om 1x per 2 jaar een ontwikkelbijeenkomst bij te wonen.
Ontdek de technologische achtergrond van de bakkerij. Ontwikkel aan de hand van deze kennis je eigen stijl.
Natuurlijk verkoopt de bakker brood en banket, maar voor de verkoop is beleving en emotie van de klant minstens zo belangrijk.
Weten jij hoe je invulling kunt geven aan de RI&E? Ken jij je rol en verantwoordelijkheid?
Hoe smaakt ‘terug naar de basis’? Wil je brood produceren van hoge kwaliteit met alleen basisgrondstoffen?
Beoordeling van praktijkexamens vraagt kennis van beoordelen, een objectieve blik en juiste communicatie.
Verdiep je in desem, start zelf een cultuur en ervaar hoe je hiermee kunt werken.
Tijdens deze training verdiep je je in de wereld van de veelal zoete getoerde en ongetoerdegistdegen.
Nederlandse Broodklassiekers; Soezen en Eclairs; Gelegenheidstaarten; Paaschocolade; Cakes;Tartelettes; Dessertaarten.
Stylen en fotograferen van brood en banketproducten. Foto’s zijn erg belangrijk voor de website, de webshop, social media en de winkel.
Functionering en beoordelingsgesprekken zijn belangrijk om afspraken te maken en verbeterpunten aan te geven.
Een van de belangrijkste mogelijkheden voor leidinggevenden voor het creëren van een respectvolle cultuur in het bedrijf is het alert zijn op signalen die kunnen verwijzen naar conflicten over ongewenst gedrag en het bespreken van de situatie met directie en betrokkenen.
Hoe werk je effectief samen in het team? Hoe communiceer je met elkaar?
De trainer heeft ons erg geholpen en inzichtelijk gemaakt wat ieders rol in kwaliteitsmanagement is.
Een erg leerzame training waarbij alle aspecten van het ondernemerschap aan bod komen. Passievolle trainers weten je echt te betrekken en uit te dagen.
Een geweldige training met een duidelijke uitleg. Een perfecte aansluiting op de groep. Volgens alle medewerkers de leukste training die we gehad hebben.