Online training Basis verkoop

19 april 2021

Nog steeds hebben bakkerijen en hun medewerkers te maken met de gevolgen van de corona maatregelen. Hoe en op welke manier verschilt per bedrijf. De een ziet een deel van de omzet die net weer een beetje op peil was wegvallen, andere bedrijven hebben te maken met ziekte en uitval van medewerkers of proberen dit juist zo veel mogelijk te voorkomen.

Trainen op locatie is in deze periode lastiger. Wat volgens de regels nog wel mag, voelt voor veel bedrijven of medewerkers niet fijn. Het risico op een mogelijke besmetting wordt zo veel mogelijk ingeperkt. Om bedrijven en medewerkers toch de mogelijkheid te geven om zich te blijven ontwikkelen biedt de NBA korte online trainingen aan.

De online trainingen zijn met een kleine groep deelnemers (minimaal 8 en maximaal 10), zodat iedereen de ruimte heeft om haar of zijn vragen te stellen. De trainingen worden gegeven door experts op zijn/haar vakgebied.

Aanbod

  • Basis verkoop (voor nieuwe verkoopmedewerkers)

Datum en tijd
Maandag 19 april van 19:30- 21:00 uur.

Aanmelden
Individuele deelnemers kunnen zich voor de sessie inschrijven door op de button aanmelden te klikken en vervolgens het aanmeldingsformulier in te vullen. Bij 10 deelnemers sluit de specifieke training en worden er nieuwe data gepland. Je krijgt van ons de bevestiging van je aanmelding en je ontvangt een link voor de online trainingssessie. Via deze link kun je deelnemen.

Doelgroep
Nieuwe/beginnende verkoopmedewerkers.

Duur
Online
1½ uur (maximaal 10 deelnemers per groep).

Kosten
De kosten voor de training bedragen € 70,- per deelnemer excl. BTW.
 

Vragen
Voor vragen over deze training kun je contact opnemen met de afdeling sales support, 0317-471215.

Online training Basis verkoop


Voor
1,5 uur
19 april 2021
19:30- 21:00 uur



€ 70,- per deeln. excl. BTW

Misschien ook interessant voor jou:

< Je bent bij 1 van >

Incompany en maatwerk

Zijn er binnen jouw organisatie
meerdere medewerkers met
ongeveer dezelfde leervraag? Een
incompany groepstraining is de
ideale optie.

customer service