Berichtgeving over het coronavirus en online trainingen

Vanwege de coronacrisis verzorgen wij momenteel helaas geen trainingen op locatie, maar je kunt wel nieuwe online trainingen bij ons volgen. Interesse? Kijk dan hier: https://www.nationalebakkerijacademie.nl/opleidingen/online-sessies-ervaren-leren-en-vragen-442/

Namens de NBA willen we iedereen veel gezondheid en succes wensen.

Industrie

Van product naar concept in de industriële bakkerij

Startdatum in overleg | On the job

Je bruist van de ideeën voor mooie nieuwe producten waar de klanten in jullie supermarkten heel blij van worden. Maar passen deze ideeën eigenlijk wel in jullie concept? Past dit concept (nog) bij de retailers waaraan jullie leveren? En mocht je zowel het concept als producten willen veranderen, hoe overtuig je de retailer hier dan van? Hoe zorg je ervoor dat zij net zo enthousiast worden als jij?

Inhoud

  • Leren creëren
    • Creativiteit is een middel;
    • Verkopen van je concept;
    • Marketing P’s gebruiken.
  • Aan de slag
    • Hoe ontwikkel je een nieuw concept en bijpassende producten?
    • Het maken van een plan;
    • Hoe en met wie werk je samen.
  • Communicatie als wapen
    • Het presenteren van een plan (wijziging van het concept of nieuw product binnen het huidige concept);
    • Communicatie is een wapen, maar hoe gebruik je het?
    • Executie van een concept;
    • Bijsturen na introductie.

Aanpak
On the job training en begeleiding door de trainer. Maatwerk op basis van vraag vanuit de bakkerij of de deelnemer.

Duur
De training bestaat uit 5 dagdelen.

Doelgroep 
Productontwikkelaars industriële bakkerij.

Trainer Ivo van Dijkhuizen
Een carrière aan ervaring als marketingconsultant, met als specialisatie de bakkerijbranche. Ivo heeft gewerkt voor diverse retailers, grondstofleveranciers en cateraars in Nederland, tot molens en bakkers in het buitenland. Mijn toegevoegde waarde is het werken vanuit een inspirerende en creatieve invalshoek. ‘Je kunt je beter richten op het creëren van nieuwe markten dan bestaande markten te delen.’

Manier van werken
Productontwikkelaars en marketeers horen hand in hand op te trekken. Het gaat om elkaar aanvoelen, de markt aanvoelen en de juiste timing aanvoelen. Allemaal zaken die je niet kunt leren, maar wel moet kunnen als marketeer. In hoeverre lost je concept of product een probleem op of in hoeverre voeg je emotionele waarde toe. Dat is het verschil tussen ‘ I need it’ en ‘I want it. ‘Maak je verhaal niet te ingewikkeld, dan begrijpt de klant het tenminste ook.’

Kosten
Op deze training zit een subsidie van het Sociaal Fonds Bakkersbedrijf. De training kost € 4.350,- na aftrek van de subsidie Sociaal Fonds Bakkersbedrijf is deze per deelnemer € 2.392,50 exclusief BTW.

Certificaat
Aan het eind van de training ontvangt iedere deelnemer een door de branche erkend NBA-certificaat.

Vragen
Voor vragen over deze training kun je contact opnemen met één van onze accountmanagers:

André Wijnhorst a.wijnhorst@nba-opleiding.nl of 06-50 898 946
Jasper van Dongeren j.van.dongeren@nba-opleiding.nl of 06-50 580 453

 

Van product naar concept in de industriële bakkerij


Voor Industriële bakkers
5 dagdelen
Startdatum in overleg


On the job

€ 2.392,50

Misschien ook interessant voor jou:

Ambacht, Industrie

Praktijkbegeleider

Voor data klik door naar informatie

Wil je werken aan de toekomst van het bakkersvak? Wil je dat doen door leerlingen op te leiden?

Industrie, Ambacht

Kwaliteitsmanagement

Startdatum in overleg

De training kwaliteitsmanagement helpt je bij het structureren van het proces dat voorafgaat aan het eindproduct.

Verkoop, Industrie, Ambacht

Leidinggeven op de werkvloer

9 september 2020

Is leidinggeven in jullie bedrijf ook zo belangrijk? Wil jij je medewerkers inspireren en motiveren?

< Je bent bij 1 van >

Incompany en maatwerk

Zijn er binnen jouw organisatie
meerdere medewerkers met
ongeveer dezelfde leervraag? Een
incompany groepstraining is de
ideale optie.

customer service